" Farkındalık ve Markalaşma Adına "
balevi_slider_01.jpg balevi_slider_02.jpg balevi_slider_03.jpg balevi_slider_04.jpg balevi_slider_05.jpg balevi_slider_06.jpg balevi_slider_07.jpg balevi_slider_08.jpg

HABERLER

Ankara Congresium Kültür ve İnanç Turizm Fuarında Marmaris Bal Evi

20-23 Aralık 2012

Türkiye'nin 'en büyük kültür turizmi zirvesi ve Fuarı 20-23 Aralık'ta Ankara'da gerçekleşti. Marmaris Bal Evi; Marmaris'in hak ettiği değerine kavuşturulması için seçilen marka ürünlerinden biri olan Çam Balının tanıtılması için Muğla tanıtım standında yerini aldı.

20-23 Aralık tarihleri arasında Ankara Congresium ATO Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı'nda gerçekleşen zirve, T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı, TÜRKSOY(Uluslararası Türk Kültürü Teşkilatı), Ankara Büyükşehir Belediyesi ve Kültür Turizmi Derneği'nin işbirliği ile yapıldı. Zirveye Türki Cumhuriyetler, Çin Halk Cumhuriyeti, Fas Elçiliği, Şili, KKTC, İran, Libya, Sudan, İsviçre, Suudi Arabistan, Endonezya, Bangladeş, Meksika, Ürdün, Kuveyt, Ukrayna, Ürdün, Karadağ, Tayland'dan da temsilcilerin katıldı.

Türkiye kum ve güneşin ötesinde...

İkinci Kültür Turizmi Zirvesi ve Fuarı, sahip olduğu tarihi ve doğal güzellikleriyle kültür turizmi alanında "zirveye '' aday Türkiye'nin potansiyelinin açığa çıkarılması için önemli bir buluşma noktası niteliğinde. "Kültür turizminde '' Türkiye'nin potansiyelinin dünyaya tanıtılması için yapılması gerekenlerin tartışılacağı zirvede, tüm turizm profesyonelleri arasında bir iletişim köprüsü kuruldu. Geçtiğimiz yıl bu kapsamda ilki düzenlenen zirve, "Türkiye kültür turizmindeki potansiyelini yeterince kullanamıyor '' saptamasıyla son bulmuştu. Zirvenin sonuç bildirgesinde, "Kum, güneş bir ülkenin turizminin gelişmesi için tek başına yeterli değildir. Ülke olarak turizm alternatiflerinin çeşitlendirilmesi gerekmektedir. Bölgesel kalkınmaya büyük katkı yapacağı göz önünde bulundurulduğunda kültür turizmi stratejik öncelik haline getirilmelidir '' denilmiştir.

Makale İle İlgili Resimler